Bliv en del af BeneFiT

– et stærkt fællesskab

BeneFiT er åben for nye klinikker og sundhedsvirksomheder.

Kan du genkende dig selv og din klinik i BeneFiTs kerneværdier og har du lyst til at være en del af et stærkt fællesskab, så kan BeneFiT være noget for dig.

Læs om vores kerneværdier & visioner her

Vidensdeling på tværs af fællesskabet

BeneFiT anskuer den viden og de kompetencer, der er indenfor fællesskabet som én fælles vidensbank. Derfor arbejder vi med vidensdeling i form af fælles intranet og afholdelse af interne kurser og workshops.

Seks gange årligt mødes alle indehavere af BeneFiT-klinikkerne på indehavermøder. Her udveksles erfaringer, undervises af eksterne oplægsholdere, præsenteres samarbejdsaftaler og fællesskabets videre udvikling diskuteres. Der arbejdes løbende med kvalitetsudvikling i BeneFiT. Det foregår både på de enkelte klinikker, men også på tværs af klinikkerne og centralt hos BeneFiT Danmark. Kvalitetsudviklingen udspringer ofte fra en enkelt klinik, men kan gennem vidensdeling udbredes til hele fællesskabet.

BeneFiTs rådgivere kan hjælpe dig med at udvikle din klinik

Som en del af BeneFiT får du adgang til de rådgivere, som er tilknyttet organisationen. BeneFiT har blandt andet rådgivere indenfor ledelse, udvikling, økonomistyring, organisering/personaleledelse, markedsføring, kommunikation, IT m.v.

BeneFiTs rådgivere kan hjælpe dig med at udvikle din klinik fra traditionel klinik til en sundhedsvirksomhed. Rådgiverne i BeneFiT har stor erfaring med processen fra klinik til virksomhed, både med hensyn til organisering, lønstruktur, nye markedsområder og alt det andet, som du skal huske på.

Et vigtigt element i den enkelte kliniks udvikling er BeneFiTs årlige benchmarking. Her sammenlignes klinikkerne på en række væsentlige parametre som kan danne grundlag for fokusområder for udviklingen.

Årsmøde for alle medarbejdere i BeneFiT

Den sidste weekend i august afholdes årets begivenhed i BeneFiT regi. Efter tur arrangerer BeneFiT-klinikkerne årsmøde for alle 150 medarbejdere i BeneFiT. Årsmødet giver alle mulighed for at etablere kontakter på tværs af alle klinikkerne. Mødet indeholder faglige workshops, teamwork og ikke mindst en rigtig god fest.

Aftaler om fælles indkøb

BeneFiT har samarbejdsaftaler indenfor en lang række områder. BeneFiT har blandt andet indgået aftaler med leverandører indenfor træningsudstyr, klinikudstyr, undervisning m.m. Derudover har BeneFiT fælles aftaler med om finansiering, revision, administration, pension og meget andet.

BeneFiT Danmark er et ApS med en bestyrelse

Alle BeneFiT-klinikker er selvstændige klinikker med hver deres indehaver. Alle klinikkerne ønsker at være en aktiv del af et forpligtende fællesskab, hvor alle bidrager med viden og erfaringer. Alle klinikker forpligter sig til at arbejde ud fra fælles kerneværdier, idegrundlag og visioner. Klinikkerne forsøger løbende at rykke tættere sammen i deres udvikling, for på den måde at kvalitetssikre BeneFiT som et stærkt brand med fokus på god kommunikation og det enkelte individ.

BeneFiT Danmark ApS er organiseret med en bestyrelse, der fastlægger retningen og indsatsområder for BeneFiT Danmark.

Ansvaret for den daglige drift af BeneFiT Danmark lægger hos direktør Karin Sigaard. Karin Sigaard har flere års erfaring med fysioterapi, organisatorisk, såvel som praktisk. Samtidig er Karin Sigaard også indehaver af BeneFiT i Viborg.

Hjælp i forbindelse med generationsskifte, køb og salg af klinikker

BeneFiT har stor erfaring med rådgivning i forbindelse med generationsskifter på fysioterapiklinikker. BeneFiT har desuden forestået flere køb og salg af fysioterapiklinikker, hvor vi rådgiver og styrer processen fra start til slut. Vi vægter, at hele processen omkring handlen bliver en god og tilfredsstillende oplevelse for alle parter og ønsker at bygge handlen på tillid og god kommunikation.

Noget for dig?

Har du lyst til at blive en del af BeneFiT, eller ønsker du at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte direktør Karin Sigaard på telefonnummer 21479387 eller på mailadresse: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.


Fokus på mennesket bag - din krop, dit liv, din trivsel

  • Alt under samme tag
  • Let at komme i gang
  • Central beliggenhed
  • Høj faglighed & etik
  • Fysioterapeuter og andet autoriseret personale
  • Grundig vejledning

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du gerne vil vide hvordan vi kan hjælpe dig eller du har spørgsmål.

Klik her for at læse mere om vores ydelser til virksomheder: Sund virksomhed

BeneFiT er mere end fysioterapi..

BeneFiT er et fællesskab af fysioterapiklinikker med mere end 200 medarbejdere med sundhedsfaglig baggrund - fordelt på 23 lokationer.

Klinikkerne er lokalt forankrede og fører en række forskellige tilbud og ydelser målrettet din sundhed og livsstil. BeneFiT arbejder primært med fysioterapi - men tilbyder også andre sundhedsydelser lige fra akupunktur til ergonomisk vejledning på din arbejdsplads.

Du behøver ikke at have ondt for at få det bedre.

Kontakt os allerede idag

© BeneFiT Danmark